Penki žingsniai, reikalingi profesionaliam klientų aptarnavimui

25/09/2015 15:25

Dar R.Sharma yra pasakęs: "Menkų įspūdžių aplinkoje, kurioje dabar gyvename, klientus reikia stebinti nuo pirmos iki paskutinės dienos - tarsi kelionėje, po kurios jiems norėtųsi sušukti: Buvo puiku!". Ar daug kas iš mūsų taip gyvena šiandien? O gal vis tik jau mąstote apie tai ir svajojate padidinti savo verslo reputaciją? Galbūt norite sužinoti kaip viską atlikti, kad klientai ne tik būtų laimingi, bet ir kad apie Jus papasakotų kitiems?

Augant verslui, didėjant klientų skaičiui ypatingai svarbu suprasti profesionalaus klientų aptarnavimo svarbą, todėl pateikiame penkis pagrindinius žingsnius, padėsiančius būti pavyzdžiu savo darbuotojams ir sukurti tinkamą klientų aptarnavimą.

Taigi, kas yra puikus aptarnavimas ir kodėl tai yra taip svarbu?

Savo personalo apmokymas

Nemanykite, kad Jūsų darbuotojai žino, kaip draugiškai, naudingai ir profesionaliai elgtis su Jūsų klientais. Šie įgūdžiai gali ir turi būti mokomi, todėl svarbu, kad kiekvienas Jūsų įmonėje esantis darbuotojas suvoktų, jog yra tame pačiame lygmenyje kaip ir klientas.

Nuolatinis mokymas taip pat suteikia galimybę motyvuoti savo darbuotojus, tokiu būdu Jūs didinate savo darbuotojų pasitenkinimą ir jų išsaugojimą. Todėl, kai Jūsų darbuotojai yra laimingi, Jūsų klientai paprastai yra dar laimingesni.

„Automobilių aptarnavimo srityje kokybiškas klientų aptarnavimas itin svarbu, nes labai daug žmonių neslepia esantys nusivylę autoservisų aptarnavimu. Todėl siekiant aukščiausių ir profesionalių rezultatų, aptarnaujant klientus, labai svarbu atrasti būdus, kaip motyvuoti savo darbuotojus, kad šie jaustų pareigą ir norą maloniai aptarnauti klientus,“ - patirtimi dalinosi BMW autoserviso UAB Refix vadovas Oleg Dralo.

Tad svabu atminti, kad profesionalus ir kokybiškas klientų aptarnavimas yra neatsiejamas įmonės pelno augimo rodiklis. Jeigu jums atrodo, kad „ai, gal kartą-du prastai aptarnautas klientas ims ir pamirš“, tai tikrai ne kokia iliuzija. Prastai aptarnautas klientas ne tik, kad nepamirš, bet dar ir ,tikėtina, išplatins negatyvią žinutę apie jus neįsivaizduojamam kiekiui žmonių. Kur, kaip visi žinome, blogos žinios skrieja kelis kartus greičiau nei geros žinios.

Naudokitės virtualiomis galimybėmis

Svarbu nuolat peržiūrėti savo interneto svetainę bei kruopščiai atsakyti į visus lankytojų komentarus. Šis paprastas bendravimas iš karto klientus išskiria iš minios, todėl operatyvus atsakymas į klientų klausimus parodo, kad jie Jums rūpi.

Daugelis įmonių savininkų naudoja socialinius tinklus, yra lengvai pasiekiami per išmaniuosius telefonus, elektroninį paštą.

Svarbu, kad įmonė būtų tokia, su kuria klientui būtų lengva ir malonu dirbti.

Sulaukę operatyvių atsakymų ir tinkamo dėmesio, tikėtina, kad Jūsų klientai sugrįš ir dar kartą. Žinoma, profesionalus klientų aptarnavimas nėra apsimestinis draugiškumas, tai operatyvus reagavimas į iškilusias problemas ir duotų pažadų išpildymas.

Investuokite į klientų aptarnavimo gerinimą

Nors daugeliui gali atrodyti, kad pastangos ar lėšos, skirtos kokybiškam klientų aptarnavimui nėra svarbūs dalykai, visgi taip manyti nevertėtų.

Specializuoto BMW autoserviso UAB Refix vadovo Oleg Dralo teigimu, profesionalus klientų aptarnavimas padeda įmonėms plėstis, pritraukti didesnį potencialių klientų srautą ir tapti lyderiais rinkoje.

Tad tinkama investicija į klientų aptarnavimo gerinimą tuo pačiu padeda įmonei formuoti teigiamą jos įvaizdį.

Išlikite sąžiningi

Klientas turi jaustis svarbus. Siekdami to, privalote išlikti sąžiningi ir nemeluoti. Todėl apie atsiradusią problemą klientui praneškite laiku ir paaiškinkite su kokia problema teko susidurti, kaip ketinate ją spręsti.

Taigi įsipareigojimų priėmimas lemia Jūsų klientų pasitikėjimą ar nusivylimą Jumis, todėl svarbu suprasti, kad Jūsų vizitinė kortelė – sąžiningumas ir sugebėjimas skaidriai pateikti informaciją savo klientams.

Leiskite savo klientui jaustis svarbiam

Labai svarbu, kad Jūsų klientas jaustųsi svarbus, todėl nudžiuginkite juos padarydami daugiau nei žadėjote ir naudodami tinkamą klientų aptarnavimo strategiją.

Kiekvienam klientui parodomas išskirtinis dėmesys ir pagarba yra vieni svarbiausių aspektų ir sėkmės garantų, vedančių link profesionalaus klientų aptarnavimo.

Taigi, vadovaudamiesi nurodytais profesionalaus klientų aptarnavimo principais ne tik lengviau išlaikysite esamus klientus, bet ir pritrauksite naujų, o operatyvus problemų sprendimas padės pasiekti didesnį efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Parengė Evelina Tamulaitienė

Straipsniai ir pranešimai spaudai:

22/02/2019 16:40

Profesionalios buhalterinės paslaugos

Buhalterinė apskaita yra viena svarbiausių sričių įmonėje. Teisingai apskaičiuoti įmonės buhalteriją yra pirmas žingsnis į sėkmingą verslą ir puikius rezultatus, todėl labai svarbu nuspręsti, kokiu būdu norite tvarkyti savo įmonės buhalteriją, o buhalterį rinktis atidžiai. Visų pirma reikia...
Read more
11/02/2019 19:04

Siurblys robotas - praktiškas pasirinkimas turintiems augintinių

Augintiniai mums suteikia daug džiaugsmo ir sugeba praskaidrinti net pačią prasčiausią nuotaiką. Tiesa, jų priežiūra kartais gali kelti ir tam tikrų iššūkių, tačiau visada galima rasti būdų, kurie padeda juos įveikti. Augintiniai, kurie šeriasi arba iš lauko į namus prineša purvo, mus verčia...
Read more
07/02/2019 23:35

Papildai sportui tiems, kam rūpi sveikata

Kiekvienam sportininkui yra suprantama, kad norint greičiau pasiekti matomų rezultatų sporto salėje reikia vartoti daugiau baltymų. Baltymai dažniausiai randami gyvuliniuose produktuose: kiaušiniuose, mėsoje, žuvyje ir pieno produktuose. Profesionaliai sportuojančių atletų organizme padidėja...
Read more
30/01/2019 16:22

Buhalterinės paslaugos vertinantiems kokybę

Įmonės valdymas apima daugybę aspektų, vienas svarbiausių – buhalterinė apskaita. Įmonei yra itin svarbu, kad jos finansai būtų teisingai ir apgalvotai paskirstyti, nes nuo to priklauso jos sėkmė. Įmonės vadovybei labai svarbu nuspręsti ar apsimoka kurti buhalterės darbo vietą. Tai reikalauja ir...
Read more
11/12/2018 22:18

Robotas siurblys – kitoks požiūris į švaros palaikymą namuose

Šiuolaikinės technologijos mums pateikia vis daugiau priemonių, kurios palengvina mūsų kasdienę buitį. Viena iš jų yra robotas siurblys. Jis gali sutaupyti nemažai Jūsų laiko, kadangi robotas siurblys dulkių siurbimo darbus atliks savarankiškai ir Jums nereikės vaikščioti paskui jį. Vos tik robotas...
Read more
11/12/2018 21:57

Ilife siurblys robotas Jūsų namams

Siurblys robotas sulaukia vis didesnio populiarumo ir vis daugiau šeimų be jo jau neįsivaizduoja savo buities. Dulkių siurblys robotas taupo Jūsų laiką, kadangi jis be priežiūros gali išsiurbti namus.  Kol siurblys robotas atlieka savo darbą, Jūs galite užsiimti savo reikalais ar mėgstama...
Read more
10/10/2018 10:52

Interneto svetainių kūrimas lietuviams Švedijoje švedų kalba

SUDECO – tai lietuvių įkurta įmonė Švedijoje, teikianti pagalbą lietuviams, kuriantiems/plečiantiems savo verslą Švedijoje ir norintiems įsitvirtinti Švedijos rinkoje.  SUDECO įmonėje teikiamos profesionalios ir kokybiškos paslaugos lietuvių kalba ir švedų kalba: interneto svetainių...
Read more
13/06/2018 09:14

Rebefingas arba sąmoningas kvėpavimas, kas tai?

Pavargote nuo kasdieninių rūpesčių, esate pasimetę, niekas jūsų nedžiūgina, nežinote kaip toliau gyventi, ieškote įkvėpimo? Apsilankykite rebefingo sesijose ir įkvėpkite gyvenimo gaivos, priduokite jam naujų spalvų. Rebefingas  - tai saves atradimas iš naujo, saves pažinimas, praeities...
Read more
25/04/2018 23:05

VASAROS STOVYKLOS: MITAI IR TIKROVĖ

­­­Ar Jūsų vaikas dalyvavo kokioje nors vasaros stovykloje? O galbūt vis dar neleidžiate jo, nes vadovaujatės išankstinėmis nuostatomis, kurios nėra visiškai teisingos? www.stovyklos.info nori pasidalinti savo patirtimi apie vasaros stovyklas ir paneigti kai kuriuose mitus, kurie vis dar tvyro...
Read more
20/04/2018 11:50

Visam laikui į Filipinus išrūkusi Aistė Vyšniauskaitė Stanevičienė rankų sudėjusi nesėdi, aršiai kimba į juodus darbelius - kėsinasi pavogti SEO AKADEMIJA mokymų metodiką

Visam laikui į Filipinus išrūkusi Aistė Vyšniauskaitė Stanevičienė rankų sudėjusi nesėdi, aršiai kimba į juodus darbelius - kėsinasi pavogti SEO AKADEMIJA mokymų metodiką Ši drąsi ponia - Aistė Vyšniauskaitė Stanevičienė - dar 2017 rudenį susirinko lagaminus ir su šeima paliko Lietuvą...
Read more
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>