Penki žingsniai, reikalingi profesionaliam klientų aptarnavimui

25/09/2015 15:25

Dar R.Sharma yra pasakęs: "Menkų įspūdžių aplinkoje, kurioje dabar gyvename, klientus reikia stebinti nuo pirmos iki paskutinės dienos - tarsi kelionėje, po kurios jiems norėtųsi sušukti: Buvo puiku!". Ar daug kas iš mūsų taip gyvena šiandien? O gal vis tik jau mąstote apie tai ir svajojate padidinti savo verslo reputaciją? Galbūt norite sužinoti kaip viską atlikti, kad klientai ne tik būtų laimingi, bet ir kad apie Jus papasakotų kitiems?

Augant verslui, didėjant klientų skaičiui ypatingai svarbu suprasti profesionalaus klientų aptarnavimo svarbą, todėl pateikiame penkis pagrindinius žingsnius, padėsiančius būti pavyzdžiu savo darbuotojams ir sukurti tinkamą klientų aptarnavimą.

Taigi, kas yra puikus aptarnavimas ir kodėl tai yra taip svarbu?

Savo personalo apmokymas

Nemanykite, kad Jūsų darbuotojai žino, kaip draugiškai, naudingai ir profesionaliai elgtis su Jūsų klientais. Šie įgūdžiai gali ir turi būti mokomi, todėl svarbu, kad kiekvienas Jūsų įmonėje esantis darbuotojas suvoktų, jog yra tame pačiame lygmenyje kaip ir klientas.

Nuolatinis mokymas taip pat suteikia galimybę motyvuoti savo darbuotojus, tokiu būdu Jūs didinate savo darbuotojų pasitenkinimą ir jų išsaugojimą. Todėl, kai Jūsų darbuotojai yra laimingi, Jūsų klientai paprastai yra dar laimingesni.

„Automobilių aptarnavimo srityje kokybiškas klientų aptarnavimas itin svarbu, nes labai daug žmonių neslepia esantys nusivylę autoservisų aptarnavimu. Todėl siekiant aukščiausių ir profesionalių rezultatų, aptarnaujant klientus, labai svarbu atrasti būdus, kaip motyvuoti savo darbuotojus, kad šie jaustų pareigą ir norą maloniai aptarnauti klientus,“ - patirtimi dalinosi BMW autoserviso UAB Refix vadovas Oleg Dralo.

Tad svabu atminti, kad profesionalus ir kokybiškas klientų aptarnavimas yra neatsiejamas įmonės pelno augimo rodiklis. Jeigu jums atrodo, kad „ai, gal kartą-du prastai aptarnautas klientas ims ir pamirš“, tai tikrai ne kokia iliuzija. Prastai aptarnautas klientas ne tik, kad nepamirš, bet dar ir ,tikėtina, išplatins negatyvią žinutę apie jus neįsivaizduojamam kiekiui žmonių. Kur, kaip visi žinome, blogos žinios skrieja kelis kartus greičiau nei geros žinios.

Naudokitės virtualiomis galimybėmis

Svarbu nuolat peržiūrėti savo interneto svetainę bei kruopščiai atsakyti į visus lankytojų komentarus. Šis paprastas bendravimas iš karto klientus išskiria iš minios, todėl operatyvus atsakymas į klientų klausimus parodo, kad jie Jums rūpi.

Daugelis įmonių savininkų naudoja socialinius tinklus, yra lengvai pasiekiami per išmaniuosius telefonus, elektroninį paštą.

Svarbu, kad įmonė būtų tokia, su kuria klientui būtų lengva ir malonu dirbti.

Sulaukę operatyvių atsakymų ir tinkamo dėmesio, tikėtina, kad Jūsų klientai sugrįš ir dar kartą. Žinoma, profesionalus klientų aptarnavimas nėra apsimestinis draugiškumas, tai operatyvus reagavimas į iškilusias problemas ir duotų pažadų išpildymas.

Investuokite į klientų aptarnavimo gerinimą

Nors daugeliui gali atrodyti, kad pastangos ar lėšos, skirtos kokybiškam klientų aptarnavimui nėra svarbūs dalykai, visgi taip manyti nevertėtų.

Specializuoto BMW autoserviso UAB Refix vadovo Oleg Dralo teigimu, profesionalus klientų aptarnavimas padeda įmonėms plėstis, pritraukti didesnį potencialių klientų srautą ir tapti lyderiais rinkoje.

Tad tinkama investicija į klientų aptarnavimo gerinimą tuo pačiu padeda įmonei formuoti teigiamą jos įvaizdį.

Išlikite sąžiningi

Klientas turi jaustis svarbus. Siekdami to, privalote išlikti sąžiningi ir nemeluoti. Todėl apie atsiradusią problemą klientui praneškite laiku ir paaiškinkite su kokia problema teko susidurti, kaip ketinate ją spręsti.

Taigi įsipareigojimų priėmimas lemia Jūsų klientų pasitikėjimą ar nusivylimą Jumis, todėl svarbu suprasti, kad Jūsų vizitinė kortelė – sąžiningumas ir sugebėjimas skaidriai pateikti informaciją savo klientams.

Leiskite savo klientui jaustis svarbiam

Labai svarbu, kad Jūsų klientas jaustųsi svarbus, todėl nudžiuginkite juos padarydami daugiau nei žadėjote ir naudodami tinkamą klientų aptarnavimo strategiją.

Kiekvienam klientui parodomas išskirtinis dėmesys ir pagarba yra vieni svarbiausių aspektų ir sėkmės garantų, vedančių link profesionalaus klientų aptarnavimo.

Taigi, vadovaudamiesi nurodytais profesionalaus klientų aptarnavimo principais ne tik lengviau išlaikysite esamus klientus, bet ir pritrauksite naujų, o operatyvus problemų sprendimas padės pasiekti didesnį efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Parengė Evelina Tamulaitienė

Straipsniai ir pranešimai spaudai:

13/10/2021 16:49

Nekilnojamo turto brokeris – paslauga, kuri visada atsiperka

Nekilnojamo turto brokerio paslaugos dažnam gerai žinomos, tačiau ne visada tinkamai įvertinama šių paslaugų tikroji vertė ir nauda. Nekilnojamo turto brokeris – tai asmuo arba įmonė, kuri veikia kaip nepriklausomas tarpininkas tarp perkančio ir parduodančio nekilnojamąjį turtą...
Read more
11/10/2021 11:46

Automatika – neišvengiama ir vienintelė pramonės ateitis

Automatika, robotika, dirbtinis intelektas, pramonės skaitmenizavimas – šių dienų realybė, prie kurios turi prisitaikyti visuomenė, o svarbiausia - pramonė. Akivaizdu, šiame greitai kintančiame skaitmeniniame kontekste įmonių gamybos technologijų, paslaugų, produktų, įvairių procesų atsinaujinimas...
Read more
07/10/2021 13:15

Goatcrafts – tai unikali siūlų ir rankų darbo gaminių krautuvėlė

Visai neseniai Lietuvos rinkoje atsirado naujas prekės ženklas Goatcrafts. Tai internetinė parduotuvėlė, kurioje parduodami aukštos kokybės italų gamintojo Lana Gatto mezgimo siūlai ir išskirtiniai rankų darbo gaminiai. Goatcrafts krautuvėlėje kruopščiai atrinkti Lietuvos auksarankių pamėgti...
Read more
29/09/2021 17:30

Oro uostų ekspresai – greitos kelionės į kitų miestų oro uostus

Dažnas Klaipėdos krašto gyventojas suka galvą kaip greitai ir patogiai pasiekti labiau nutolusį oro uostą. Juk neretai kelionė prasideda Vilniaus, Kauno ar Rygos oro uostose, o iki jų – gerokas kelio gabalas. Svarbiausia - reikiamą oro uostą pasiekti laiku ir patogiai, be daugybės persėdimų ir ilgo...
Read more
17/09/2021 18:02

Elektromobilio įkrovimas: kada atsiperka privati elektromobilių krovimo stotelė?

Elektromobilio baterijos įkrovimas šiuo metu iš esmės galimas trimis būdais – viešose krovimo stotelėse, iš įprasto elektros lizdo ar privačiose krovimo stotelėse. Nuolat kraunant elektromobilį didelio galingumo viešosiose krovimo stotelėse atsiranda rizika pakenkti baterijai. Didelė galia mažina...
Read more
03/09/2021 12:42

Pastatų šiltinimas poliuretano putomis – greita, efektyvu ir ilgam

    Energijos taupymas ir pastatų šiltinimas tampa vis aktualesne tema visų tipų ir amžiaus pastatų valdytojams. Sandarūs ir energetiškai efektyvūs namai dominuoja naujos statybos rinkoje, tačiau senesnių pastatų savininkai taip pat gali nenusiminti, nes renovuojant senesnės...
Read more
19/08/2021 13:03

Kelionės į oro uostus gali būti greitai ir paprastai organizuotos

Ar pasitaikė situacija, kai sukote galvą kaip pasiekti oro uostą, jei pasirinkote skrydį ne iš to miesto, kuriame esate apsistoję? Kelionės į oro uostus kai kuriems kelia siaubą, verčia rinktis ne palankiausią oro uostą ar net sulaiko nuo kelionių... Tai ypač aktualu nutolusiam Pamario kraštui,...
Read more
27/07/2021 17:19

Rankų darbo gaminiai gali būti jauki dovana kiekvienam

Kokios dovanos jums labiausiai patinka? Paprastos, jaukios, minkštos, o gal išskirtinės, unikalios, kvepiančios prabanga. O gal esate iš tų žmonių, kurie neteikia reikšmės dovanoms?   Paskutiniu metu į madą grįžta rankų darbo dovanos – gaminiai. Vis daugiau žmonių renkasi savo artimui...
Read more
10/06/2021 15:10

Aktyvus laisvalaikis: ginklai airsoft / šratasvydžio pramogoms

Airsoftas arba šratasvydis - žaidimas, kurio metu naudojamos karinių ginklų kopijos atsirado kaip karinių veiksmų, miklumo ir taiklumo simuliatorius. Tokiu būdu treniruodavosi kariai, o vėliau ši technika pradėta naudoti civilių žaidimams. Dabar airsoft žaidimus visame pasaulyje žaidžia įvairaus...
Read more
17/05/2021 10:46

Krūtų didinimas implantais - ar gali atrodyti natūraliai?

Plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojas Med. M. Dr. Kęstutis Maslauskas dalijasi savo patirtimi apie plastines operacijas, iš kurių viena populiariausių šiuo metu – krūtų didinimas implantais. Vienas dažniausių klausimų, kurias užduoda pacientės, prieš tai, kai joms bus atliktas krūtų...
Read more
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>